Isnin, 22 Jun 2009

Yong Tau Foo...

Ini lg satu kes terpengaruh..mase dok merayap ke rmh2 org semalam,tersinggah kt rmh k.yatiezaini.terliur aku tengok YTF die.petang 2 gak aku ajak ST aku g KipMart cari bhn2 nk wat YTF ni.tringat cite lame.dulu mase aku keje kat Shah Alam,bile ade psr mlm kat sek.7 (hari Rabu),inilah antara menu feberet aku.memang best sgt2 mkn YTF ni.berkhasiat& mengenyangkn..bile dh kawen ni,aku pengaruh plak ST aku mkn.Dulu aku slalu lepak kt tepian Pantai Lido.mkn Steamboot.Kt Johor ni org mkn ngan sup..susah nk jumpe kuah yg mcm aku mkn kt Shah Alam dulu.sekarang,bile dh pandai terjah dapo2 rmh org ni,terjumpe plak resepi nk wat sambal YTF ni,apelg,aku wat sendiri ajelee..bhn2nye aku cari kt KipMart lh.beli bnyk2,murah&puas hati...resepi sambal YTF ni glh tengok kt rmh k.hana jepun 2 ye...aku nk tayang gambo ajelh.ni menu mkn mlm td..TQ k.yati cz dah bg idea nk dinner mlm td..jom layannzzz...


hehe,yg ni versi ade sup...slruppp...abis kering kuah ni dihirup ST aku..
yg ni plak versi ade sambal.2 2 aku & ST aku bedal..Asma..dh slamat tido mase aku membedal YTF ni..xde bijan2 de..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails