Khamis, 11 Jun 2009

Spider Web Vrs Zebra...

Assalamualaikum..wahai pengikut2 setiaku..ampun bebanyak ye..sibuk bebeno ambo beberape ari ni.lepas karipapku siap digentel ari 2 smpilh ari ni,xrenti2 org berkunjung siap menetap lg kt rmh aku..hehe,org2 kg dtg cuti2 mesia kt rmh aku.sooo,xdelh kesempatan aku nk meng n3 kisah2 aku utk tatapn kalian..kek pisang aku 2 pn dh naik berkulat duk bertenggek kt first n3 2..xpe2,ari ni aku tuko ye..haa,meh sini aku nk tayang aku punye spider web..hehe.dh lame geram tengok kt rmh k.hana jepun 2 mende ni.so ari 2 (selase)akupn,bertungkus lumus memakse spider2 aku ni buat sarang..hehe..nampaknye smue spider aku mengikut arahan,make terhasillah 2 spider web versi beso & kecik...ape spider web2 ni..sarang labah2?xkn aku wat sarang labah2...meh tengok gambonye...

ni versi beso..utk org2 beso..mama & ayahlh sape lg...hehe

yg ni plak,versi kecik.utk org2 kecik..Asma the heroin...

ha,dh tau dh ape die spider web aku?hehehe,aku wat puding roti marble laaa..dulu penah wat sekali,tp xtaruk roti.x ni try taruk roti plak..rase bleh tahan.cume terlembik skit.maybe kurang serbuk agar2 kot sbb aku main agak2 je 8gram bnyak mane..hehe...aku suke puding ni.slalu kalo g kenduri,mende nilh yg aku cekut dulu..nyam nyam...

eh eh..ttibe je,spider web aku dh jd zebra plak..hehe,puding aku slepas dipotong..sile2,jemput mkn...cmne nk wat...mmm,nntlh aku cp resepinye ye..(pssssttt,liza..senang je wat ni.xde oven pn bleh jd tau..hehehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails