Ahad, 7 Jun 2009

Mee Versi Kak Ray..


Kalo tengok tajuk 2,mesti korang tertanye2 ape ke jenis mee yg aku wat ni..aku pun smpi sekarang xtau mee ni ape name sebenarnye.tajuk 2 aku sje2 je letak..dulu mase aku duk rmh sewa kt Shah Alam,roomate aku ni namenye kak ray.die slalu wat mee ni.bile aku tanye mee ape ni kak?jwbnye..mee hentam sajalah,mee cebur2lh,mcm2 name die bg..rasenye pulak..alamak aiii,punyelh wallllahhh..sedab banget dong..make aku pun meneruskn tradisi msk mee ni smpai skrg.ST aku pn dh terpengaruh.minat beno die bile aku wat mee ni..agak2 dh lame aku xwat,nnt die mintalh..ana wat mee kak ray na..aku pn ape lg..sonang keje bila msk2 mee ni..ye x?slalu aku wat mee ni utk menu mkn mlm.rencahnye,kdng2aku gune ayam,kdng2 aku gune daging.gune daging lg sedap.kesimpulannye,name mee ni sempene mane kak ray lh..soo,jom dinner ngan kami...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails