Isnin, 8 Jun 2009

Karipap Kentang Berdaging


Aku dh lame gak xmenggentel karipap ni.slalunye bile ade lebihan daging kt dlm peti ais 2,bende nilh yg aku buat.oleh kerana dh lame xde lebihan daging (asik abis je),make xjdlh karipap aku..slalu buat memang gune kentang.keledek,jarang2 buat..kalo balik keratong 2,mak slalu wat yg intinye keledek.slalu dpt oder lg.kirenye karipap mak aku dh tersohor dh kt keratong nu..aku wat makan2 sendiri je.untung2,org sebelah dptlh sepiring..so,smalam aku wat konon2nye nk g anto kt ST aku kt tmpt keje die.ttibe je mak cik aku yg duduk kt Bandar Sri Alam,Masai call,kate nk dtg rumah..so,karipap ni memang rezeki diorg lh.xjd nk anto kt ST aku.die balik kaje baru mkn..karipap ni sedap gak kalo dimakan dgn sambal kicap..mmmm...wallah..mulat2 karipap aku tu..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails