Ahad, 21 Jun 2009

Kek Hari Bapa...

SELAMAT HARI BAPA!!!hehe,dh petang2 ni baru nk wish..tp.utk ST & ayah aku ppagi tadi aku dh wish tau..sempena hari bapa ni aku watkn kek utk ST aku.walaupn smalam baru ckp nk relex dr wat kek2 ni.tp dlm kes ni,kire suprise utk ST aku.kul 11.00am aku dk mulekn projek aku ni.resepinye dh lame amik kt Myresipi 2,tp baru hari ni aku try buat..kek span tanpa mentega @ minyak..cume guna 3 jenis tepung,telur, gule & esen..pukul2 telur&gule smpi nangis,masukkn esen ngan tepung,pas2 bako..siap..tapi aku xtau mcmne rase&isinye.nnt tgu Bapa of the day balik keje.baru potong..tp aku dh siap deko skit2 dh..nk tengok deko main2 aku...jom layann...
hehe,amacam cun x decoration aku ni..hantam sajalh labuuu...

ni kek yg baru kluar dr oven..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails