Sabtu, 6 Jun 2009

Dinner Western Style..

Hehe,betul ke ejaan tajuk aku 2..hentam sajalh labu...aku sebenonye dh lame ngecek kt ST aku nk mkn ciken cop..mcm2 gaye dh aku ckp kt die yg aku nk ciken cop..gaye manje,gaye ngade2..smue sudah lh..masalahnye,bukan ST aku tu xmau tunaikn permintaan isterinye ni,tp die xtau kt area p.gudang ni ktne ciken cop yg sedap..maklumlah,org xbiase bab western2 ni..hehe.mlm td aku g merayap kt pasaraya Maslee,aku suke pegi bahagian frozen2 2.dgn xsemene mene (gune lg prkataan ni)aku ternampak ciken cop segera.trus bgtau kt ST aku.die pn on aje.xmahal pn RM3.99,ade 10 keping..boleh laa..so,dinner kami mlm ni,ala2 omputihla...

inilah die..ciken cop.kentang goreng ngan coslow...coslow 2 aku bikin sendiri tau..

nyam nyam nyam...

tadaaa...mcmnilh rupenye ciken cop segere 2..kentang goreng 2 saje je enterprem..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails