Ahad, 14 Jun 2009

Kolam Baru Asma...

Ni kes terpengaruh bile tengok si Aliya lh ni (anak ofismate aku dulu..Along).Geram aku tengok Aliya berendam dlm kolam yg opah die belikn,aku pn gode ST aku srh die belikn Asma kolam gak..ST aku on aje.beli2..die kate..make aku pn redah Tesco Sri Alam,cari kolam nilh..jumpe,tp time nk bayo,xleh ditek plak regenye..aku mls nk tgu2,kensel beli kt Tesco..g jln2 lg ke Econsave plak..jumpe gak,aku trus sambar & alhamdulillah,no problem..make,dapatlah si comel aku 2 kolam baru..kolam jenis yg ni senang.xyah pam2.bukak,isi air takat mane yg nk,pas2,,cebusss terjun..hehe..mama die plak yg lebeh2..Si Asma mule2 aku tadah air,jual mahal..nok,kate die kalo xnk ape2.sekali aku angkat die masuk dlm kolam 2..haaa,baru die tau,syoknye main air..dh xnk kuar plak...jom tengok aksi heroin ku itu...

ni intro je..rambut lum basah lg...

dh start syok,main ngan gayung...

jirus2 air plak...

mama,bestlh main air...


xnak berentilh mama,nk main lg...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails