Selasa, 16 Jun 2009

Jalan2 ke Hutan Bandar...

Kali ni aku nk bawak korang jalan2 ke tempat mandi manda yg bleh la dikatekn terkenal kt area JB ni.tp,hanya utk kanak2 je.org dewase hanye jd pemerhati je..name tmpt 2 ialah Hutan Bandar..kenape namenye mcm 2..?ntahlh,maybe sbb itulh satu2nye hutan kt dlm bndr JB ni kot..mak cik aku yg kt Bndr Sri Alam lh punye plan ni.nk sambut besday si Ikhwan 2 kt sane.aku pn xde plan ape2,sooo..ok jelh..ape lg..kek yg aku godeh mlm 2 pn dibawe ke sanelh..besday boynye kt sane kn...sambil menyelam,aku minum air...(tp,xlh smpi kembung).memang dh lame aku plan nk g Hutan Bandar ni.nk ajak Asma berendam kt sane.tp,nk g sendiri,mcm xbestlh plak.bile dh ade ofer mcm ni,ape lg...tercapailh hajat aku itu...jom tengok aksi2 kami di Hutan Bandar ni...


Signbord di pintu masuk..name Hutan Bandarnye 2 kecik sgt kn...


Asma & ST punye posing kt tepi kolam.ade bnyk kure2 dlm kolam 2 tau..ikan talapia pn ade gak..



belum smpi kt tmptnye dh sibuk posing.Asma dh kehausan..xlepas botol air rebina die 2..


menatang kotak kek si besday boylh 2...ikhwan


acara memotong kek..inilh die si Ikhwan..anak bujang potong kek..


ini plak mak si Ikhwan 2.nyambung potong...


acara mandi bermula..tgklh asma 2,malu2 konon ngan air..

xlame pn malunye..skejap je dh xmalu dh..yg baju coklat 2 adik wan,baby.dielh yg melayan asma mandi..


tukar kolam plak.yg dalam skit.yg td xadvencer lh mama..


berani si Asma ni ngan air.saje je muke die main air 2.xtakut langsung..bagus2 anak mama...


mama ngan nenek si Asma pn sibuk gak main air..


Abang,gambo ana plak lh.asik Asma je..


tgk muke protes kene pakse naik.nk berendam lame2 mane bleh..dh tgh hari..panas..pakai pempes bawah pokok...

ni dh nk balik dh.dh siap comel2 2..
nilah tukang layan Asma mandi td..merangkap mak cik Asma..Baby

di dataran halaman pintu utama ke Hutan Bandar

Asma nk tolong bawa bekal ni mama ye...

Asma & ayah di pintu utama...
Asma & mama plak di pintu utama...

pose istimewa kami utk tatapan kalian...hehe..
Puas hati aku.pertama sebab dpt tunaikan janji nk wat kek utk wan.kedue sebab tertunai hasrat nk bawa Asma mandi kt Hutan Bandar..ketiga,dpt melupakn seketika hal karut marut (secret)hehe..keempat & yg paling penting aku dpt bersama suami tercinta & Asma..Terima kasih sayangku..abanglah suami ana dunia akhirat..Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails