Rabu, 17 Jun 2009

Pastry Choux lg...

Kali ni aku wat utk bagi kt mak cik aku yg wat kenduri doa selamat hari sabtu lepas..dr pagi aku bertungkus lumus wat pastry ni.x ni ST aku tolong aku pipekn adunan ni.sronok btul bile ST aku tolong..hilang rase penat,wat bnyk2 pn xpe..hehe Thank u my dear..aku wat 4 adunan.dpt bnyklh gak..kt kenduri 2,sronok tgk org mkn pastry ni...jom tengok kerje tgn aku & ST aku ni...

Proses memutar belit adunan sebelum di bako...

tgklh tangan ST aku memaipkan adunan tu.ni first time die wat keje2 ni tau..hehe

inilah hasilnye pastry aku yg dh siap...

haa,ambik ko.sekotak aku bagi mak cik aku pastry ni..hehe

5 ulasan:

  1. sedappp nye...
    suke makan yg fresh2

    BalasPadam
  2. Salam ziarah. Lompat dari rumah Zana. Sedapnya kalau dapat makan masa panas panas.

    BalasPadam
  3. rajinnyer la che are.. hiskkk cm nak wat jugak ler.. tp kena tunggu hr minggu ni.. sbb minggu kejer mlm arrr penat skit..
    re: mata sy dah ok.. tak tau la apa yg masuk...

    BalasPadam
  4. bangga la bila ada yg dpt buat apa yg kita ajar dan bagi resepi..seronok sgt.dapat pahala lagi kannnn.

    BalasPadam
  5. sedapnyeeee!!!!!!!!!ni akak sukaaaaa....
    tapi tak pandai buat....baklah resepinya....nak cuba buat ni....

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails