Jumaat, 5 Jun 2009

Asma & Tomato...

Ape yg aku nk cite pasal Asma ngan tomato ni..haa,ni die..aku xtaulh dr mane si Asma ni dpt idea nk mkn tomato mentah2.Antara hobi si Asma ni main dpn peti sejuk 2.abis smue brng dlm 2 dikemaskini selalu.2 yg die dpt buah tomato ni.mule2 die main2 je,mama..uwah!.katenye.aku pn layan ajelh.ttibe je die dtg lg kt aku,die dh gigit dh buah tomato 2..terkujat gak aku tgk..tp,bile tgk die mcm suke je melantak tomato 2,aku biokn aje lh..ntahlh sape yg ajo die,aku pn xtau..buatlh yg baik2 nak...meh tengok Asma layan buah tomato die...

Bulat mate Asma melantak buah tomatonye...

inilah die tomato yg dibelasah si Asma...

mmmm.dap mama...

1 ulasan:

  1. Bagus makan buah tomato ni... budak2 makan tambah licin ler kulitnye.. :)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails