Isnin, 1 Jun 2009

Jom, jom, jom, kita heboh heboh...

Lepas je bekpes hot dog roll pagi sabtu ari 2,aku & asma dibawa oleh ST aku pergi ke Jom Heboh kt Danga Bay JB nu..kul 1130 dr rmh smpi kt sane kul 12,cari,punye cari paking...alhamdulillah dpt.kali ni senang je dpt paking,x mcm aku pegi 2 thn lps..pg2 pn dh susah nk dpt.maklumlh,jom hebohlh katekan...smpi2 je org dh mcm lautan...punyelh ramai.hari plak,panas dgn angin dr pantai lido yg sepoi2 bahasa inggeris 2..(panas).aku xlame pn kt sane.sian kt si Asma 2.berpeluh2 kepanasan.ST aku pn smpi berkerut dahi menahan terik mentari..lps beli 2 3 brng,aku pn berangkat pulang...
jom ikut kami...
Asma ngan ayah posing kt depan pentas utama...

Meh sini ngan mama plak..

Tengoklh ST aku 2,dh nk bertemu kening ngan kening dh...panas ooo...

ni kt dpn group majalah 3..

dh nak balik dh...

antara beg2 yg aku dpt hasil melabur di gerai2 kt jom heboh 2.bukan senang nk dpt ni..hehehe

1 ulasan:

  1. hr tu zul tau ader jom heboh kat jb.. terus dia kata jum kiter gi umah che are cm taun lepas... taun lepas kiter gi mlm2 kan.. kat sini pun dah lm tak gi ... cm maleh plak nk berasak2..(eleh tu tipu tu.. zai ngn jln2 mana leh pisah kan)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails