Rabu, 24 Jun 2009

Aksi Asma di Tesco Plentong..

Lepas selesai menjamu selera di Bukit Layang2,aku ajak ST solat kt mesjid P.Gudang.dekat bebeno mesjid ni dgn Bukit Layang2 2.jln kaki xpnt pn..sudah solat,panjanglh langkah..aku ajak plak g Giant Plentong..bile smpi je kt susur nk g Giant,tukar plan plak g Tesco lh..baik2 nk bg signal kanan,tukar bg signal kiri...Giant ngan Tesco Plentong ni dekat2 je..(org JB mst tau punye)..dh smpi Tesco,mcm2lh hendaknye plak (projek mengikis RM ST aku bermula laa)hehe,jgn mare sayang..semuenyeee untuk yang..Si Asma plak,bile nmpk je bende yg die minat,trus je nak.aku & ST layan je.amik2,smue masuk dlm troli..tapi smpi je time nk bayo,pulangkan smule bende2 2.Asma xkisah..die pn bukannye nk betul2,saje layankan die je..tengoklh 2,siap kerusi pn masuk dlm troli.jd tempat duduk die plak..layanlh gmbr heroin aku ni ye..
dengan senang hati die duduk dlm troli 2 kn..aku pn senang gak.xyah nk main kejo2 ngan die..slalu ST aku yg jd mangse kejo si asma ni..

ayah,fokes kt muke asmalh ayah..asma nk wat sesuatu ni..nk wat ape 2?

nk wat muncung ni ha..hehe.amacam,bleh sangkut hanger x muncung asma ni?

mane satu nk minum ni..hehe,botol yg oren 2 lum bayo lg..minumlh gune botol ni dulu ye syg..dh penat beraksi,asma hauslh mama..

1 ulasan:

  1. baiknyer asma mau duduk lam troli.. klau aiman dia jerr nk tolak troli...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails