Rabu, 24 Jun 2009

Jawab Tag HaSue...

Si HaSue dh stat MengeTag org..xpe2,aku suke je nk jwb2 soalan yg senang2 ni. kalo yg kene gune formule mcm matematik 2,payah gak nk jwb kn..lgpn bukan slalu wat keje2 ni.tringat zaman sekolah2 dulu..xgemo betul time kene jwb soalan..tp nk watcmne.dh perjanjiannye kn..bile sekolah je,mesti ade pekse..so,kene gaklh jwb soalan...hehe..ha HaSue,harap puas hati ngan jwpn nana ni.kene bg 100 markah tau..

1. Anda sudah mempunyai berapa org anak & nyatakan Girl Or Boy??


- baru sorang..heroin..hehe


2. Bila perancangan anda untuk menambah anak??


- xde rancang2.tp doktor srh tunggu 2@3 thn (sbb aku opret mase bersalin dulu).Aku berserah aje.kalo dlm mase terdekat ni ade,aku suke sgt2..Alhamdulillah..


3. Nyatakan nama anak anda & apa makna nama anak anda dlm Islam??


- Name heroin aku SITI ASMA BINTI SAMSUDIN..maknanye Ketinggian Taraf..


4. Siapakah yg memberikan nama anak anda??


- Akulaaa...


5. Dari mana tercetusnya idea memberikan nama anak anda??


- mase sekolah dulu,aku ade kawan namenye Asma.orangnye cantik,matenye galak..aku suke tgk die.mulenye aku nk letak Asma Nuri,tp ade Ustazah mase aku kt hospital kate,sedap name 2.kalau letak Siti kt depan 2 lagi sedap.lgpn name siti ni bagus.tengok name isteri Nabi,smue ade Siti.,make dgn itu,brubahlh Asma Nuri kpd Siti Asma.


6. Sekiranya anda dikurniakan seorg lagi cahaya mata...apakah nama yg akan anda beri...


- kalo hero = Muhammad Anas, kalo heroin = Siti Anis..hehe,bilelh nk ade ni..

7. Berapakah perancangan anak yg anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy???



- Aku ngan ST xde plan pn nk brape org anak.berserah pd rezeki sbb kami yakin setiap anak yg dikurniakn Allah adalah rezeki utk kami..selagi x menjejaskan kesihatan aku,kire on ajele..hehe,bleh ke ckp mcm ni?

8. Bagi yg mempunyai anak lebih dari seorg...nyatakan jaraknya beza umur anak anda??



- nnt dh ade bru jwb soalan ni k..


9. Untuk kelahiran anak anda yg akan datang..anda nak Girl @ Boy?? Nyatakan sebabnya??


- mudah2an dpt boy..nk rase mcmne jaga boy plak..

10. Apa ciri2 persamaan anda & anak anda



- of cozlh jantina kami kan..hehe..lg satu,aku perasan yg Asma ni xsuke perkare2 yg menyusahkn die.kalo agak2 die xbleh buat,die trus minta tolong org watkan..mcm aku gaklh.xsuke susah sorg2.hehe...


11. Upload gambar anak anda untuk tontonan semua rakan blogger...



ni gmbr paling lattes ni.amik mase window shopping kt Tesco Plentong semalam. .Asma dpt botol air baru..nk lg,tgk dlm label si comel aku 2 ye..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails