Selasa, 2 Jun 2009

Balik Kampung lg...

Selesai je penjelajahan aku kt jom heboh 2,aku lepak kt rmh akak aku kt Tmn. Daya plak..Plan asal nk singgah jap je sbb nk ambik tempahan baju aku.pas2 nk balik tenggaroh rmh MIL aku 2.dengan xsemene2 (ayat ape plak ni)ST aku bleh terjebak plak tengok cite Hindustan.die kate "layan japlh na,dh lame xtgk cite hindustan.cite pasal masak2 ni.amitha bachan plak yg berlakon"..aku pn layan ajelh kn.jdnye abis cite 2 baru aku rojer & out ke tenggaroh..bile dh ptg,kt Ulu Tiram 2 slalu jem..tp xlh teruk sgt.makenye dh nk maghrib baru sampai..jom tengok rmh MIL plak...

pandangan dr sudut kiri rumah...

tengok 2,pokok sayur2an tumbuh menghijau...tunggu dituai je 2...

kete biru ST aku 2,memang suke enterprem...

kt dpan ni MIL aku tanam bendi.dh bnyk x petik dh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails