Ahad, 31 Mei 2009

Hot Dog Roll...

Ini plak sarapan pg ari sabtu ari tu.menu ni pn slalu aku wat.tapi x ni aku letak slice cheese..sedap gak..zai,ingat lg x roti ni..puan kite 2 asik mkn kepale je..hehe,terkenang semase lalu..dulu aku slalu bawa g keje.mkn ramai2.bos kecik aku kt opis slalu gak join aku.tp die nk mkn yg ujung je,yg tengah2 xnk (aku potong2).roti ni gaklh yg aku bg kt ST aku mkn time die jemput aku kt Kuala Pilah.(nk ajak balik rumah,jumpe mak ayah,cite sblm nikah lee)hehe..time 2 ST aku xpernah mkn roti ni,3 batang die belasah..skrg ni,jgn ckple.bile g shoping 2,die yg amik hot dog 2.aku dh phm dh...untuk mu suami tercintaku,ape saje kau pinta,akan ku turuti..ek ek ek..i Love u sooo much..eh,terjiwang plak..mehlh layan roti aku ni..

tuuu diaa..mcm batang balak kn..6 batang sekali aku tebang..

setelah dipotong2,nmpk x cheese yg meleleh 2..nyam nyam nyam..cicah ngan sos + mayonis..

menu yg mudah & ringkas.xyah bg resepilh ye..mesti smue xpert wat roti ni kan..so,selamat menjamu mate..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails