Isnin, 25 Mei 2009

Fikir sejenak...

Pagi2 bute (pagi ade mate ke?hehe)aku dh dpt msj kt hp aku.kul 3.44am 2.terkujat aku dr mimpi yg enak..(mimpi ape 2..)slalu msj waktu2 mcm ni,mesti msj emergency.risau gak kn..sekali aku baca je,rupenye msj ingatan.dr siape aku pn xtau,nombornye xde dlm simpanan aku..xkisahlh sape yg bagi,yg penting msjnye 2..ade pepatah arab berbunyi..unzur ila ma qola,wala tanzur ila man qola..ertinye..lihat @ dengar APA yg di kata, jangan lihat @ dengar SIAPA yg berkata..ye x?msjnye berbunyi bergini...
Pusingan Cabaran/Ujian ekonomi dunia akan berakhir dalam tempoh terdekat ini.dan Pusingan Ujian akan bertukar kepada Wabak Penyakit dalam bentuk kuman/virus.untuk elakkan kite terkesan,pastikan sentiasa berwudhuk & jaga perut (makan).Wudhuk adalah antibiotik yg terbaik.jd kekalkanlh Wudhuk...
ape pendapat korang lepas baca msj ni..jangan plak berwudhuk je tp x solat kan.xde maknenye...kite same2lh fikir & buatlah yg terbaik utk keselamatan & kesihatan keluarga kite..Allah saje tempat utk kite memohon segala2nye..kita ingat pada-Nya,PASTI Allah ingat pada kite...Insyaallah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails