Sabtu, 2 Mei 2009

Cahaya mataku

14 Oktober 2007,

waktu 2, smue org tgh dalam mood raye (2 Syawal).tapi aku,bergelut dgn kesakitan (nk bersalin).sebenarnye utk kelahiran pertama aku ni dh terover due.spatutnye dijangka lahir 4/10/07.jadi,lepas seminggu g wat CTG (cek denyutan nadi baby) kt Hospital Muadzam Shah, aku trus disuruh utk masuk wad.aku pun g daftar kt Hospital Segamat sebab kalo daftar kt HMS, kalo ape2 hal nnt dihantar ke Hospital Kuantan.Jauh 2..(utk pengetahuan smue, aku ni org Keratong 3, Pahang).



jadi,3 hari sblum raye aku dh dlm wad..tunggu punye tunggu,punye tunggu,die xnk kluar gak.3 kali masuk ubat pun die xnk kluar gak,make akhirnye,aku dioperation pd jam 5am 14/10/07.kesian suami tercinta aku.buke puase,sahur ntah katne (tgh puase),tido dlm kete, kt surau,sembahyang raye pun kt Segamat sbb tunggu aku..terima kasih sayangku..family aku kt Keratong pn,xsenang hati.hari2 berulang alik ke Segamat. Ya Allah,tuhan aje yg tahu perasaan aku mase 2.,




syukur alhamdulillah,

anakku selamat dilahirkan pg 2 syawal..inilah die wajah cahaya mataku yg pertama...




SITI ASMA BINTI SAMSUDIN..






sejurus selepas kluar bilik operation, kene pakai spek cz kene kuning skit...


ini plak gambo dh xpakai spek .nurse dh ambik smule laa..



beso x mate saye...


mama ngan babynye...pis no war...hehe



inilah Siti Asma yg terbaru...dh setahun 7 bulan sekarang...pandai x asma posing...hehe

sebelum mulekn perjalanan,baca doa naik kenderaan dulu...amin...

selamat menjamu mate..gambo lain,coming soon ok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails