Ahad, 3 Mei 2009

Hijaukan bumi kita...

Utk pengetahuan smue,laman rumah aku panjang..(lepas nk paking 3 biji kete kancil).so,adelah tanah sekangkang kere.dgn berkat kerajinan suami tercinta aku,maka terhasillah taman mini di laman rumah kami ni..adelah ditanam pokok2 bunge yg diimport dr kmpung.tiap kali balik,ade je pokok bunge yg disumbat dlm bonet kete 2.tanam pokok dh hidup,tinggal jaga je..oklh.tp ade gak yg dh selamat dikebumikan..xdpt meneruskan hidup..hehehe...nk tengok hasilnye x..jom cuci2 mate...



ijo putih,lawo kn? same ngan warne rumah aku...

pandangan dr atas..

ni pun pandangan dr atas gak..subhanallah...

sebenonye aku xtau pokok ni ape gerangan namenye.mase mak bg suruh bawa balik,aku angkut je.xde nk tanye2 pun.nntlh aku try cari2 ape namenye.kalo ade sape2 yg tau,tolong kasi tau ya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails