Ahad, 22 November 2009

Rompin Beach Resort..Part 1

N3 kali ni khas utk ST ku..Semua dh taukn,19/11-21/11 ari 2,ST aku g kursus kt Rompin..Rompin Beach Resort,kt situlh tempat kursusnye berlangsung..aku selalu gak g Rompin ni dulu.maklumlh,rmh mak kn kt Keratong.xlh jauh sgt.tiap2 thn mesti ade pesta pantai kt pantai rompin 2.2 yg selalu pegi 2.tp,aku xtau plak yg kt situ ade resort.bile ST aku g kursus nilh baru aku tau yg ade resort rupenye kt pantai rompin 2..jom layan gambo dulu ye..

Wajah org nk g kursus.baru bertolak dr P.Gudang..encem x ST aku?.hehe..ni kes amik gmbr sendirilh ni..
Yg kt sebelah ST aku 2,member satu shif kerje ngan ST aku..Lan..kawan gaduh time keje..hehe yg belakang 2 plak,Samsudin namenye.same name ngan ST akulaa.

Ni plak kes nk tayang bas yg die naiklh 2..time ni berhenti mkn kt Dusun Panti..kelako tau sbb selama ni blik Tenggaroh,jeling2 je tmpt ni..sekali g kursus kene berhenti mkn kt sini..keh keh keh

Nilh nasib org kalo jd kameramen..kene amik gambo sendiri..mesti jeles je tangan kanan kt tangan kiri kn.asik die je dlm gambo..hehehe..
Ni lum abis cite tau.baru intro je ni..lum smpi kt Rompin pn lg..nnt aku sambung lg ye..tunggu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails