Jumaat, 20 November 2009

Anniversery Yang Syahdu...

Dh lepas semalam dh...19 November 2009..Alhamdulillah,aku & ST ku masih diizinkan Allah untuk bersama untuk ke sekian tahunnye..(3 tahun)..aku sentiasa berdoa agar jodoh kami sentiasa diberkati & diredhai Allah & berkekalan dunia akhirat..semua yg bernikah,pasti inginkan kesejahteran & kebahagiaan.namun jangan kita leka & alpa bahawa kita adalah hamba Allah yg akan sentiasa menerima ujian dr Allah.kitalh insan yg terpilih utk diuji agar semakin kuat keimanan kita kpd-Nya..

Macam aku..tahun ni Allah nk uji aku.bukannye ape..thn ni aku sambut anniversery sorang2..ST aku kene g kursus kat Rompin..isk isk isk...sedey gak..caling2 je.wish pn dlm hp..sedey tau...tp,ape2 pn aku amat bersyukur menjadi suri Samsudin Kasimin..bersyukur Allah temukn aku dgn Samsudin Kasimin..bersyukur atas segala yg terlahir antara aku & Samsudin Kasimin..setiap detik,setiap saat yg Allah izinkn aku bersamanya adalah yg teramat istimewa untuk aku..

Abang,abanglh suami terbaik utk ana..terima kasih untuk segala2nya sayang...

Disaat ST ku menyerahkn RM mas kahwin..

disaat menyambut ST ku utk bersanding diatas pelamin..hehe..nmpk x betapa eratnye genggaman tanganku..aku xkn lepas kau wahai Samsudin Kasimin..hehehe

terima kasih pd sahabat baikku Pn. Khuzaimah zakaria @ umiaiman yg merakamkn detik2 ini.che are xkn pernah lupakan zai

1 ulasan:

  1. rindunyer detik kenduri tu... serasa sy ini ler 1st kenduri yg sy rs puas sgt

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails