Jumaat, 21 Ogos 2009

Nasi Goreng Tom Yam Pataya...

Salam ketemu kembali..sorilh lame xletak n3 baru.dh ade yg rindu ke?hehe..sibuk skitlh..minggu ni anak2 muridku ade ujian bulanan..so,setelah sekian lama xpegang pen utk menanda kertas,tugas 2 aku buat semula sekarang..Balik rmh je,tanda kertas jawapan yg bnyk 2 dulu..tapi,masak tetap masak,cume xde kesempatan nk kongsi ngan korang semue...mcm menu aku ni..hari ape ntah aku wat,aku pn xingat dh.lepas tengok kt rmh k.hana jepun 2,aku trus tringin plak nk wat..jd,mlm 2 aku pn meneray lh wat nasi grng ni.dlm resepi k.hana,die letak ayam,tapi,oleh kerana stok ayam aku tertinggal kt paso,so,xdelh ayam..aku gantikn ngan sosej je..


Mase menggoreng nasi 2 xdelh problemnye.tapi tang nk membungkusnye ngan telur 2 yg gigil skit..tengoklh 2 ape jd..xbrape perfect lh kn mcm kt kedai 2.aku xpeduli..yg penting nasi goreng aku berbungkus..hehe..nasi grng 2 aku letak kiub tom yam skit..ikut style k.zana..boleh tahan gak rasenye..ST aku suke tu...hehe
Inilah pandangan nasi grngku yg terbungkus 2..hehehe

Heroin aku yg dh xsabo2 nk mkn.yg mamanye plak sibuk nk amik gambo..sabo ajelh nak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails