Jumaat, 28 Ogos 2009

Berbuke Hari Ke-6 : Yong Tau Foo


Menu sempoi hari ke-6.ni akibat merayau jln2 mkn anginlh ni.xkemane2 pun.ade skit urusan kt bank,pas tu g Masai jap.alang2 dh smpi Masai,aku ajak ST singgah kt KipMart.asalnye nk beli bakso (meetball) je,sekali...terlajak sampi abis KipMart tu dirondenye.aku ngan ST aku ni memang suke jln2 cuci mate.bukan beli ape2 pn.saje tengok2..hehe..hasilnye,balik rmh dh kelam kabut fikir nk msk ape.akhirnye,inilh yg paling mudah & mengenyangkan..beli bhn2 td kt KipMart,tumiskn sup,ceburkn aje dlm sup 2.taburkn daun sup & daun bwng,bwng grng skit,siap..lambat plak nk buke..hehehe..sempat gak aku wat sambalnye.ikut resepi kt rmh k.hana jepun 2.dh selalu wat menu ni..syedap...abis kuahnye dihirup ST aku..

Heroin aku ni eksen je lebih,makannye idakle bnyk mane pn..mama & ayah die yg pose,cwn kt die yg lebih..smpi 2 cwn die..Asma dh ajak mkn 2,jom acik2 smue,kite nyam nyam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails