Rabu, 24 Jun 2009

Makan2 di Bukit Layang2

Hari Selasa, ST aku xkeje..so,ape lg nk wat kalo x g merayap & merayau2 sekitar P.Gudang ni..Sblm kluar,aku msk nasi dulu..lauk cari kt kedai.hehe..setelah urusan kt bank selesai,ST aku trus drive ke tmpt aku slalu terjah kalo nk mkn tgh. hari..tmpt mkn yg memang glamor dikalangan warga P.Gudang (aku agaklh)..Name kedai 2 Linadolah..beli lauk utk mkn dh selesai,kami nk cari pot kt mane plak nk mkn..dah tau nk mkn kt luar (ala2 piknik gitu),bleh kn aku lupe nk bawa tikar.pulak 2 hari ujan plak..hai,manelah nk mkn ni..lastly kami g kt bukit layang2 nilh.ade bnyk pondok kecil utk lepak2..sooo,kt c2 lh kami berlabuh..jom2 mkn..



sblm mkn,amik gambo dulu..

mama,asma nk ayam grng nilah..

tengoklh 2..bersile je atas simen 2.sapu & lap2 skit ngan kain,duduk je trus...
dh siap mkn,kite sambung posing..kt blakang 2 Muzium Layang2 P.Gudang.aku xprnh masuk pn..

Ayah tumpang basuhkn kaki asma kt air pancut 2..hehe,halal ye

cantik x krusi ni?minat betul aku.mcm nk angkut bawak balik je..hehe
Asma pijak batu refleksi..nk urut kaki ni,mama...

Antara siar kaki yg ade kat sini..cantik kn..slalu nmpk wau kt udare kn,haa kt sini wau kt tapak kaki..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails