Rabu, 3 Jun 2009

Kota Tinggi, Johor...

Ape yg aku nk cite pasal Kota Tinggi ni?hehe,cerita lapuk,tapi ade yg speselnye tau..hari Ahad ari 2,aku mewakili mak ngan ayah aku kekenduri kawen sedara ayah kat Felda Air Tawar 3,Kota Tinggi..mak & ayah aku xdpt dtg cz ade rewang satu blok kt Keratong nu..make dgn itu,akulh jd wakilnye..dari tenggaroh,aku janji ngan kakak sepupu aku nk jumpe kt sane.lgpun,dielh penunjuk arah aku kelokasi kenduri 2.maklumlah,aku mane pernah sampai kesane..lebih kurang kul 1.tgh ari,aku pn sampailh ke lokasi dituju dgn selamatnye..kakak sepupu aku & familynye dh pun selesai melantak..hehe,jgn mareee k.Tipah..yg speselnye yg aku nk bgtau kt korang ni ape tau x?hehe..kakak sepupu aku itu ialah pemilik kaklong69.blogspot.com.dialh punca aku terjebak dlm arena berblog ni..(mcm yg aku cite dulu)orang g kenduri kawen sibuk begambo ngan pengantin, aku plak sibuk begambo ngan die... jeng, jeng, jeng...


inilh die kak long..haa,sape yg cun?jwb jgn xjwb..(cucu tok seman)hehe..

haa..yg ni plak,aku nk cite pasal putu bambu.kuih ni dijual di simpang 4 kt kota tinggi gak(menghala ke Desaru)masuk x ni dh 2 x aku beli putu bambu ni.rasenye boleh tahan..sedap.ramai orang yg singgah beli,termasuklah aku..hargenye berpatutan.budak2 yg menjualnye siap ade baju seragam lg.warne oren..(sori,xamik plak gambo dieorg..)so,jom layan Putu Bambu...
bambu = buluh kan..mcm nilh bentuknye...

RM 2 satu polistrin.ade 8 keping,2 dh slamat ditelan..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails