Sabtu, 9 Januari 2010

Asma & Biskut...

Sebut pasal makan,si heroin aku ni paling payah nk mkn.aku risau gak.tp,die minum susu,kire oklh 2 kn..ape2 yg aku buat,yg aku beli utk dimkn,die wat xtau je.nk kene suap baru nk mkn.dpt 2 ke 3 suap dh xnk dh..xtau nk wat cmne bagi die suke mkn.balik sek hari 2 aku beli biskut timbang.biskut coklat yg tengahnye ade krim coklat 2.nk pancing asma mkn lh.mulenye die wat xtau je.bile bg sekeping,itu jelh yg die mkn.bg lg dh xnk.pas2 ST aku amik biskut 2,cicah ngan air teh o.bile die tgk ayah die wat cm2,die pn try..lepas sekeping,sekeping lg die minta.baru die tau,sedap mkn biskut 2..suke aku.lps dr saat 2,tiap kali die minta biskut,mesti kene bg air teh o gak.xkisahlh.yg penting die nk mkn..meh layan asma mkn biskut...

Mule2 cicah...

Pas 2,angkat...

Pas 2...apelg..ngaplh...

Mmmmm..syedap mama...siap jeling 2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails