Isnin, 18 Januari 2010

Pizza Tuna With Mozarella..

N3 terlewat..hehe..soriii.xpelh kn.xsmptlh nk updet slalu.ade projek baeekk punye tgh wat ni..nnt cite lain n3 k..kali ni aku nk tayang pizza aku lg.kali ni aku wat atas permintaan ST ku itu.nk mkn pizza tuna.pas 2 ST aku belikn keju mozarella.lum prnh bli tau.nilh first time aku wat pizza gune cik moza ni.slalu asik tepek si sclice 2 je..aku bancuh tuna ngan mayo skit,pas 2 gaul ngan tomato & lada benggala hijau cincang.aku buh skit sayur campur & hirisan bawang holand..mmm..memang wallah..lps hari 2,aku ade wat lg sbb permintaan menggalakkan..hehe..tp,harap maaplh ye..smue dh selamat dibedal..layan gmbr ajelh ye..

Wat kecik2.ST aku kate senang nk mkn..betul gak kn?...

Inilh hasilnye..satu utk ayah,satu utk mama,satu utk asma..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails