Rabu, 27 Januari 2010

Knape Lame Xupdate?...

Ape punye tajuk daaaa...saje nk crite tentang kebizian aku semenjak 2 menjak ni.bizi yg menyeronokkan..kalo agak2 nk bace cite aku ni trusknlh ye..utk pengetahuan semue,sekolah aku 2 kn duk menyewa kt kwsn rmh kedai.sekolah sebenar sedang dlm pembinaan.. insyaallah,moga2 dptlh duduk kt sek baru thn ni..oleh sbb itu amatlh sukar keadaannye bg murid2 di sek aku 2.dgn keadaan kelas yg dikongsi depan & belakang,dgn kesibukan laluan org ramai yg lalu lalang dpn sek..kwsn kedailh katekan..bdk2 plak bersepah kt bawah sblm masuk klas.make apek2 & nyonya yg jual jajan dkt2 situ kaye rayelh.bdk2 ngan jajan mane bleh dipisahkn ye x?
atas alasan itu,pihak sek telah setuju utk mengadakan kedai sekolah merangkap kantin sekolah kt salah satu kelas yg xdigunakn.guru besar memberi peluang kpd cikgu2 utk menghantar ape2 juadah & makanan utk dijual di kedai itu.make dgn itu,aku terus menyatakan persetujuan aku utk menghantar sesuatu utk dijual disitu..nk tau ape yg aku hantar..hehehe,aku wat sandwich sardin,donat tocang ,mini pizza tuna,puding roti & jemput2 roti..haa bnyk x.bukan aku wat semue tu hari2.menu wajib yg aku anto,sandwich.sehari 100 keping aku anto.pg 50,ptg 50.yg lain2 tu ikut kesempatan.setakat hari ni,alhamdulillah,smuenya mndpt sambutan..donat tocang aku pn mnjadi bualan hangat,,mane xnye.balik sek kul 11,aku trus nguli.ptg kul 130 dh anto.hari2 mcm 2..puding roti pn mcm 2.siap ade yg minta resepi lg..alhamdulillah..
saje wat suke2,bukan nk beriye nk untung pun.suke tgk budak2 mkn mknn yg boleh kenyang.drpd diorg mkn jajan je ye x?setakat ni aku masih bleh wat lg,insyaallah akan aku teruskan.ST akulh yg bnyk membantu.terima kasih sayang..ST akulh yg bg idea utk jual donat tocang 2.puaslh aku gentel hari2..hehe.seronok sgt,,hehe
haa,2lh alasan aku sbb dh lame xupdete n3 aku ni..ni pn jap lg dh nk stat wat inti sandwich aku ni..hehe..curi mase skit..ok,i miss u all.sorilh dh lame x g jln2 rmh korang ye..lastly,forget me not ye..babaiii...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails