Sabtu, 9 Mei 2009

Tukar selera...


Kite stop japlh cite fasal kompang yek.kali ni aku nk cite kt korang fasal hobi terbaru aku.hobi ni terbit lepas aku blajo2 menjengah blog nilah.utk pengetahuan korang smue,punce aku terjebak dlm blog ni selepas aku dpt 1 alamat blog..kaklong69.blogspot.com.inilh puncenye.tuan punye blog 2 sbnrnye kakak sepupu aku.lepas aku join blog die,mulelah aku dpt tau mcm2 resepi,dr yg kukus,bakar,rebus & mcm2 lglh.dr aku yg kayu kematu nk buat kuih muih ni,smpi dh bleh wat kek & cup cake utk hantaran adik aku bertunang .haaa,jgn xcaye.mak aku punyelh bangga ngan anak die yg sorang ni..hehehe (perasan)ape2 pn,aku masih belajo lg nk wat smue 2.


suami tercinta aku xhalang hobi baru aku ni walaupun kene belikan aku bekalan telur yg mencukupi utk aku stiap bulan...hehe..tq sayang.i love soooo much..dielah tukang puji,tukang komen,tukang santap,tukang bedal..setakat hari ni,alhamdulillah smuenye,ok..


utk kali ni aku nk kongsi gambar jelah dulu ye..ini antara yg slalu aku buat.pendek kate dh sukses lh buatnye..suami tercinta aku pn suke sgt minta aku buatkn ni.aku ambik resepinye dr cikgu zana di dzanariah.blogspot.com..tq cikgu..so,jom jamu mate...




kek kukus asam duit...

kek setelah dipotong..kek aku kali ni kekurangan asam duit.2 yg xnmpk sgt asamnye.tp,still success..

haa,yg kali ni aku wat warne merah ijo.asam duitnye overlh plak .smpi lapisan yg atas pn aku tabur gak..hehe

tengoklh lapisan kek kukus aku ni.berombak2.xkisahlh 2,yg penting,suami tercinta & anak aku suke kek ni...

utk pengetahuan korang,aku dh banyak buat kek hasil menjengok laman2 blog yg ade.nnt aku tayangkn dlm n3 yg lain k..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails