Jumaat, 1 Mei 2009

Di hari persandinganku

Indahnya hari itu, Allah sajelah yg tahu.pelamin dihias seadanya, dihias dgn rimbunan bunga telur, utk tatapan kalian, saksikanlah...
pelamin rekaan akak aku, along..TQ
posing ala2 manje gitu..hehe

inilah die, suamiku yg tercinta..encem x?

kuning menjadi pilihan aku.entah kenape pn aku xtau.stat betunang je,aku dh aim je warne kuning.sempene raje sehari kot.hehe.ntahlh, aku suke sangat warne 2..ape2 pn layanlah gambo2 2 ye...


19 November 2006,hari aku dan suami tercinta ku Samsudin Kasimin diijabkabulkan.ayu x aku hari 2.biasele,aku rese smue yg dh melalui hari ni,rase ape yg aku rase.mungkin gak xsame rase kn.hari 2 aku rase, amat bersyukur pd-Nye(alhamdulillah),aku rase,akulah yg paling bertuah,beruntung,lawe(hehe)...isk,,segale2 yg palinglh.. permaisuri seharilah katekan.tp permaisuri suami aku hari2 kn syg..I luv u soooo much..gmbr tu time suami tercintaku bg duit mas kawen.letak dlm smpul surat lg..RM25.ade lg aku simpan RMnye.tgklh lg gmbonye ye.utk tatapn kalian...hehe




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails