Jumaat, 29 Mei 2009

Roti lagiiii!!!!

Wahai rakyat beta sekalian,dengarkanlh titah beta yg satu ni..beta mahu kalian tahu bahawa Roti Beta Menjadi...hip hip hip hore 3x..hehe,beta bertitah plak hari ni yek..saje je tu.nk tunjukkan betapa gumbiranya hati aku ni bile titik peluh aku menyenseng lengan bertinju ngan tepung roti ku itu,berjaya..hasil meneropong rmh k.ct 2,aku tgk bhn2nye ade,aku pn trus mulekn projek meroti aku dgn sedikit jampi serapah supaya naiklh roti aku x ni..hehe..tp,aku nk minta sori kt k.ct,cz aku modifit skit roti 2 jd roti tajuk lain..tajuk k.ct Roti Pandan Berkismis..Roti aku..mmmm,ape tajuk nk bg yek...Roti Pandan Berinti Kacang Merah..hehe blehlh..aku letak intilaaa dlm itu roti...jom tengok roti aku..hehe syoknyeeee...
mcm xcaye je ini jdnye roti aku...suksess...

lembut & gebus sekali ...mmm...

tadaa...ayu x rotiku itu..saje tayang tang dalam plak..nyam nyam nyam..

amacam,ok x?hehe,ST aku sengeh je tgk roti aku menjadi..kalo letak inti kacang merah ni lg die suke.tu yg aku bubuh 2..layan gambo dlulh ye..sat2 lg aku cp resepi kt sni.halal ye k.ct...

2 ulasan:

  1. waaa menarik posing roti tu.. klau gi pasir gudang ni kompom leh sarap ngn roti yek.. pas ni posing la roti banjir lak che are..

    BalasPadam
  2. bravo!!!
    mmg nmpk cantek ayu cendana roti mu itu
    hiks..jelessss

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails