Rabu, 27 Mei 2009

Mama!!!Asma lepaklah mama...

Nilah anak aku..bulan depan usianye 1 tahun 8 bulan.dh beso sgtlh 2 agaknye..dh pandai cakap skit2.kejenye asik main,main,main..ajak tido pn dh susah skrg..aku memang xprnh pakse die tido.bile time die nk tido,die tariklh aku.."nk tik."katenye..ni cite disatu hari 2.kul 12.30tgh ari.die layan program tv feberet die,High 5.sambil2 aku suap die mkn..siap je mkn,dh minum air,aku pn g dapo.basuh tangan,basuh pinggan..yg si Asma ni senyap je kt depan tv 2..bile aku jengah je,nk tau ape jd...jeng jeng jeng...



dh lepak sangatlh 2,xreti duduk diam..

pandai plak nk tido peluk bear die 2...

dengan kasut xbuka,mulut xbasuh..trus melayang ke alam mimpi...

lepas makan,tido,eloklh 2.agaknye mcm nilh kerenah anak2 kecil.kerenahnye kadang2 menggelikan hati,kdng2 menggeramkan hati..hai,moga Allah berikan aku kesabaran dlm menjaga & mendidik anakku ini..mama sayang Asma..

1 ulasan:

  1. dah besar dah asma ni.. comeii jer dia tido..
    sekejapkan masa berlalu.. sedar2 dah dekat setahun asma yer..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails