Jumaat, 19 Mac 2010

Projek Suami & Ayah Aku...

Mase aku tengah sibuk2 masak ngan mak aku kt dapo,ST & ayah aku pn sibuk ngan projek baeeekkk punye..nk tau ape yg diorg buat..haaa,kt dpn rmh aku 2 kn ade pokok pelam yg sebatang..dh lame ayah aku 2 asik usya je suruh buat meje mcm kt rmh die 2.tp,ckp2 kosong ajele..tp,hari 2,kebetulan aku minta tlg ayah betulkn pintu bilik air aku yg dh nk rebah 2,die pn ambik kesempatan merealisasikan kate2 die 2..bile dh ade meja 2 nnt,senanglh die nk duk ngeteh bawah pokok bile die dtg sini..die suruh ST aku beli barang2,mulelah projek die..mulenye buat pintu blk air dulu.pas2 trus sambung ngan buat meje ni..korang dpt bayangkn x meja ape?haaa,jom tengok...
Ni die mastermind nye..ayah aku ni bab main ngan simen memang feberet die..bile ade simen je,adelh bende baru yg jadi..

Rangka meje kt tengah pokok tengah didirikan..ST aku 2 nk jd menantu feberetlh 2..hehe,jgn mare sayang..

Hari 2 ayah sempat watkn rangkenye je.so,kenelh ST aku selesaikan projek die sendiri..ST aku ni berbakat gak bile main simen ni.cume xprnh tunjuk je..tgklh 2,meja yg dh hampir siap..

Tengoklh 2,punyelh serius muke ST aku 2..maklumlh,projek simen pertame..hehe..tahniah sayang.nampaknye,kt depan 2 nnt ade potensi jd tempat ahli2 mesyuarat pintu bersidang 2..hehe

Sekarang ni,ST aku tengah siapkan meje 2 sepenuhnye.pas2 buat 2 lg kerusi tambahan utk mencukupkn set kerusi meje kt bawah pokok 2..siap sepenuhnye nnt,aku masuk kt n3 lain k..soo...tunggu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails