Sabtu, 15 Mei 2010

SELAMAT HARI GURU...CIKGU

Assalamualaikum...lame sungguh2 xjengah blog aku ni..smpi aniverserinye pn aku dh terlepas..ape leh wat..mase & line yg kurang memuaskn menyebbkn aku jd teramatlh rajinnye utk update blog aku ni...cian die..hehe...
16 MEI setiap thn adalah hari meraikn para pendidik..HARI GURU..Alhamdulillah,thn ni aku dpt menjadi org yg diraikan...thn lepas xsempat..hehehe..jdnye aku ingin mengambil kesempatan ni utk mengucapkn....

SELAMAT HARI GURI...CIKGU..
kepada semua yg bergelar pendidik,moga kita sentiasa ikhlas mengajar anak bangsa terutamanya umat Muhammad di muka bumi ini..mudah2an,sagalanye dikira sebagai amalan baik kita selama hidup kita didunia & Akan dihitung sebagai amal kebajikan kita di akhirat sana kelak...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails