Sabtu, 31 Oktober 2009

Roti Lapis Daging...

Assalamualaikum...wat semue penjengah blog aku ni..hehe..lame xbersua kn.maklumlh,baru lepas exam kt sek.ni pn lum siap lg isi markah dlm penyata bdk2.xpe,masih ade mase lg..hehe..setelah beberapa ketika aku menyepi dr berkongsi menu aku,kali ni iye kembali...citenye mcm ni.mulenye aku nk wat pizza.pegilh jengah dapo k.zana.ttibe je aku tertengok plak resepi roti lapis ni..k.zana ikut k.hana jepun,aku ikut k.zana..hehe,nampaknye dh berkembang resepi ni.itulh kebaikan berblog ni kn.berkongsi rasa & selera walaupn hanya di alam maya..hehe..thank u veri2 much lh ye pd ke 2 nye..merekalah antara sifu terawal aku dlm memupuk minat aku mencuba ape juga masakan yg ada dimuka bumi ni..hehe..dh jauh melencong palk..jom layan roti lapis daging aku ni ye...

Baru masuk oven..

dh kluar oven...terlebih minyak.kene tapis dulu sblm mkn..hehe

dh nk masuk tekak...

Resepinye aku dh ejas mengikut ape yg ade dlm peti ais aku 2..cheese nye plak aku gune slice cheese je..nk resepi?nnt aku CP utk korang ye...layanzzz...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails