Isnin, 15 Mac 2010

Kebun Sayur Nenek & Atok...

Ni sambungan n3 balik tenggaroh ari 2.mak ngan abah skrg ni dh ade aktiviti tambahan.katenye nk masuk pertandingan felda tercantik & terbersih.make seluruh peneroka felda tenggaroh sibuklh menghias rmh2 mereka dgn mcm2 lanskap.yg sayurnye,yg pergolanye,yg bungenye,mcm2lh.haa,ni hasil setelah hampir sebulan gak org tue aku ni bercucuk tanam..bayam,kangkong,kacang panjang,perie,nk ape je.smue dh bleh dimakan.tinggal petik je..mewah sayur btul aku balik kali ni..jom tengok sayur mak abah aku ni..

Mak aku tengah petik sayur bayam.tengoklh bayam mak aku 2.lebar2 daunnye.aku lum pernah tgk bayam mcm 2 punye beso ko...kalo kt kedai 2,halus2 je kan...

Haa,yg ni plak,mak aku dihujani kacang panjang..meriah sungguh kacang panjang mak aku ni.siap buat ulam mkn tgh hari lg u..sdp sungguh mkn sayur fresh..grup grup grup..rangupnye kacang panjang 2...

Heroin aku pn xlepas peluang nk posing ngan bayam beso nenek die..sebaye ngan asma bile asma duduk..hehe

Mama asma pn nk posing gak..geram betul aku ngan bayam 2..hehehe









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails