Ahad, 11 Oktober 2009

Tetamu Raye...

Setiap tahun,org2 lelaki blok 1 akan bermarhaban ke setiap rumah dlm blok aku 2.makenye lebih kurang 24 biji rumah kene masuk.lepas solat hari raye trus mule,sampai kul 3 ptg baru selesai.tahun ni,rumah mak aku yg last.dr pg dh standby,kul 3 baru rombongan ni sampai rmh mak aku..stiap thn,jumlah rombongan marhaban bertambah seiring dgn bertambahnye menantu2 & cucu ahli2 blok ni.tgk ajelh aksi yg sempat lensa kamera aku rakam ni...

Generasi lama & baru bersama2 bermarhaban setiap kali raye...ramai x?..


Ni plak antara org2 bujang yg join rombongan ni...

yg ni,bukan ahli marhaban.tapi ni lh bekas anak2 murid aku dulu.setiap thn,diorg memang xprnh miss dtg raye rmh aku.smpi skrg,diorg masih panggil aku cikgu..terharu uuu...

masing2 tengah khusyuk ngadap juadah...yg baju putih & merah ni yg kompom dtg setiap tahun..sronok kn kalo ade org yg ingat kite..hehe..

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails