Sabtu, 17 Oktober 2009

Asma vs Mixer

Dh lame aku xde cite pasal heroin aku 2..kali ni aku nk kongsi cite lame ni ngan semue..peristiwa berlaku mase bulan puase lepas.aku watkn ST aku kek sempena hari lahir die.aku pn watkn topping utk kek 2.bile siap je,asma ngendeng kt aku.aku pn suap skit krim kek 2 kt mulut die.dh si asma ni kesedapan.mama nk agi..katenye.aku pn mls nk layan sangat,aku pn bagi mixer 2 pd die..bukan main syok lg die menjilatnye..xcaye?haa,jom layan gambo2 ni...


nilah die mixer yg mama bg pd asma 2..cedappp...

Nyam-nyam...asyiknye rase krim ni...

Comot ke comel?..hehehe



wat microfon pn bleh ni..nk nyanyi lagu ape yek?mmmm...


mcm nk masukkn je mixer ni dlm mulut semue..xbleh lh plak.mulut asma kecik lglh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails