Isnin, 28 September 2009

Riuh Rendah Malam Raye...

Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd semua rakan blog aku.dh lame xmengn3 kan..M beso duk bertenggek kt kpale ni..xpelh 2..nk cite yg dh basi ni..cite malam raye..aku balik kampung ptg raye 2.lepas aku berebut beli ayam kat Tesco (1 kg RM4),barulh aku balik kg.kali ni raye kt Keratong dulu..lebih kurang kul 2,baru sampai rmh..mak aku dh sibuk ngan persiapan masak2 dielh 2..malam 2,sebelum proses2 terakhir masak2 diteruskan,kitorang main bunge api dulu..heroin aku penakut rupenye..takut ngan bunge api..akot mama,katenye..jomlh layan gambo aku ni..


Asma ngan cik yot die..dh dpt duit raye...

Ni plak mak usu asma..JGW 7757 kt blakang 2 kete raye aku..hehe

Melepak ngan mak & ayah aku yg tersayang...Asma xnk turun langsung,akot...

Anak xnk main, bio mama ngan nenek yg main bunge api ni..aku ngan mak jd tauke bunge api mlm 2..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails