Khamis, 17 September 2009

Aku kembali...

Assalamualaikum....


setelah sekian lame aku menyepi,kini aku kembali..bnyk sgt perkara yg tibe2 terjadi,membuatkn mood aku utk mengn3 blog aku ni jd kureng sgt2.rindu gak ngan rakan2 blog semue.tp ape kan daya..bukannye ape,terkejar2 plak resenye bile dh nk hujung2 ramadhan ni.dr pertengahan ramadhan ari tu lg aku dh mule sibuk xtentu hala.mcm2 terjadi,smpi aku xtau nk cite yg mane dulu..

sebagai come back aku cite yg ni dululh..11/09/09..genap usia aku 29thn..syukur alhamdulillah.. dpt hidup selama ini dgn penuh kebahagiaan disamping suami,anak & keluarga tersayang adalah hadiah yg amat bermakna dlm hidup aku..xde sambutan ape2 pn,cume ptg 2 aku wat brownies utk diri sendiri je.dptlh bg jiran2 skit..nk tengok brownies besday aku..jom layan..

xde deko2 pn.curahkn coklat cair,tabur gule warne warni..cucuk je hepi besday asma punye dulu..hehe

teke? tangan sape 2?..hehe sape lg kalo bukan heroin aku.dr siap dh nk mkn,aku xbagi.tunggu ayah balik keje aku kate..nk tunjuk gambo potong kek ni,tp aku xtutup orat lh plak..xpelh ye..layan ajelh gambo yg ade..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails