Selasa, 11 Ogos 2009

Pizza...Pizza...Pizza...

Dah lame gak aku x mempizza ni.satu petang 2,aku xtau nk wat menu ape nk wat dinner malam 2.sambil tunggu ST aku balik keje,aku pun ngulilah tepung.wat pizza jelh.senang,bahan2 smue ade,so,aku pun siap sediakanlh semuenye ditemani heroin aku si Asma..die memang pantang aku kluarkan tepung,die pn ape lg,siap bersile lg depan aku..mama nak,..pung!!katenye..daging beger aku tumis sikit ngan jagung ngan karot,potong2 tomato & lade benggala,sapu kan sos tomato&cili,tabur sclice cis yg aku potong2..siap smue,kite masuk dlm oven yg dh sedia panas..gambar kt atas 2 sewaktu kebakaran melanda..
Bile dh siap,maka inilah hasilnye..selalunye bile aku wat pizza utk dinner,itu merangkap brekpes kami pg esoknye.iyelh kan..seloyang oven 2 besonye,mane nk abis sekali hadap kan..hehe..so,jomlh layan gambonye ye..

4 ulasan:

  1. tu dia dh kembali mengganas...

    pssst nk tau k.zai utang sy pizza. dr aiman lom ada dlm perut sampai aiman berlari2 x dpt lagi...rasanya tggu adk aiman kot :-))
    ni jgn bgtau k.zai tau!!!rahsia hikhikhik

    BalasPadam
  2. waaaaahhh pizza.. suker2... che are kejer cm ner? ok?..

    .............
    oooo liza bocor rahsia kat che are... nk kena babab ni...

    BalasPadam
  3. liza..akak lum bg tau k.zai dh nk babab liza ni..standby tau..

    BalasPadam
  4. zai,keje alhamdulillah..sronok layan kerenak budak2 yg macam2.kene sabo bnyk2 cz,bnyk budak,bnyklh ragamnye..doakn c a sabo slalu k...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails