Selasa, 9 November 2010

Yang Lama & Yang Baru...

Ape yg baru,ape yg lame...hehehe..ni nk cite ni...selama ni aku punye aktiviti baking membaking telah dibantu ngn cik Singer 2..tp,oleh kerana mase & keadaan yg dh berubah,aku pn rese cik Singer aku ni kecik lh plak...jdnye,aku mengambil keputusan utk mencari gantinye... makenye,aku pn juallh cik Singer ni pd kwn aku kt sekolah 2..jual murah2 je..

Inilh die cik Singer aku yg dh bnyk berjasa pd aku selama ini..sedih gak mase nk jual 2 tau..terima kasihlh bebnyk ye cik Singer ye...

Alhamdulillah,berkat menyimpan,dpt gak aku menggantikn cik Singer aku 2 ngan pakcik Hesstar ni..beli yg beso skit saiznye...beso sikit ke..ntahlh mcm beso bnyk je dr yg lame..hehehe..puas hati aku.ST aku ckp,pas ni jgn mintak yg beso lg ye..hehehe..yelh sayang..terima kasih utk ST aku yg dh melayan aku mensurvey oven ni dr 1 kedai ke 1 kedai..alhamdulillah,dpt yg ni..beso gak..45 liter..dlm bnyk2 yg aku tgk,ni yg paling ekonomi..beso & xmhl sgt..tu yg rembat yg ni..jd nye,pas ni aku makin semangat nk meneruskn ape yg aku rase dh jd hobi aku plak...baking mmbaking..hehehe...jom wat kek bersama aku!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails