Selasa, 15 Disember 2009

Kek Marble Spider Web...

Assalamialaikum...selamat hari Selasa..lame xbersua kan..kek ni aku buat sbb geram tengok kt rmh k.zana.tapi,bile tgk bahan2,ade yg xde.aku pn redah ke MyResipi.bile cari punye cari,jumpelh resepi yg kene ngan bhn2 yg ade kt rmh aku..godak2,pukul2,campur2,make jdlh kek ni..aku plak wat corak spider web aku.dh lame xwat puding marble kn..so,inilh die kek marble spider web ku..hehe
Amacam,cute x spider web ku..wat 2 kaler je..yg ni sblm masuk oven...


Inilh hasilnye...alhamdulillah,percubaan pertamaku berhasil..aku buat kek ni utk menyambut mak & ayah aku yg nk dtg.siap2 bakar je,diorg smpi..trus potong & ngap..ok,jom layan mate ye..

1 ulasan:

  1. salam nana...ooo gi jenjalan ye..

    cantiknya kek marble spider tu...mesti sedapkan...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails