Ahad, 1 November 2009

Background Baru...

Salam November semua..dh tinggal 2 bulan je lg kite nk tinggalkn 2009 ye x?cepatnye masa berlalu.dr hari berganti minggu.dr minggu berganti bulan.dr bulan berganti tahun..mudah2an setiap detik yg kita lalui mendapat keberkatan & keredhaan Allah SWT..insyaallah..sempena bulan baru ni,aku nk tayang aku punye background baru..cantik x yg aku pilih ni.?banyak sgt pilihan yg cantik2 kt website yg aku jengah dr rmh k.zana..tq cikgu..any komen,bgtaulh ye..moga semangat mengn3 aku yg baru kembali ni akan berterusan & terus membara2..eeewah..
Knape aku tayang gambo sanding aku plak?sebabnye,19/11/09 ni aniverseri aku & ST yg ke 3.ni nk bg rase aura 3 thn lepaslh ni.2 yg tayang gambo sanding 2..hehe,jgn ketawe ye..kali ni tgk gambo je dulu ye.nnt dlm n3 lain kite cite panjang lg k..daaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails